wtorek, 24 kwietnia 2012

Marie Digby - "Traffic"

Dziś przepiękna piosenka Marie Digby, dziewczyny, o której wspominałam Wam przy okazji postu dotyczącego mojej muzycznej ewolucji... :)

Marie Digby zyskała popularność kilka lat temu za pośrednictwem filmów, jakie zamieściła w serwisie YouTube. Jest jedną z tych osób, od których nauczyłam się najwięcej, jeśli chodzi o twórczość własną, a jej filmy, zwłaszcza te, które nagrywała sama w swoim salonie czy ogrodzie, przez wiele miesięcy były dla mnie niesamowitą inspiracją i zachętą do tworzenia. Jej muzyka towarzyszy mi już od pięciu lat i chociaż teraz nie słucham tego typu muzyki tak często jak kiedyś, wiele piosenek jej autorstwa po prostu uwielbiam!

"Traffic" jest jedną z pierwszych piosenek, jakie Marie zamieściła na YouTube i jednocześnie jedną z tych mniej znanych. Znałam ją oczywiście wcześniej, ale dopiero wczoraj, w ramach sentymentalnego buszowania po jej kanale, uświadomiłam sobie, jak ta piosenka jest piękna i niedoceniana. Zwłaszcza w tej wersji akustycznej, pierwotnej - jej słowa są niesamowite!

Stwierdziłam więc, że koniecznie muszę Wam ją pokazać :)


Serdecznie zapraszam do przesłuchania "Traffic" oraz innych piosenek Marie:



Pozdrawiam,
Klaudia

13 komentarzy:

  1. słuchałam jej prawie od samego początku jak zaczeła wstawiac filmiki na yt!:) Uwielbiam jej vocal a z jej piosenek najbardziej lubię tą http://www.youtube.com/watch?v=WuA0yo32T0o&feature=plcp&context=C42d1272VDvjVQa1PpcFNveCdc0evoaMFvY4sdrFbt7TxeHN37UXg%3D

    zarówno lubię tą wersję jak i późniejszą nagraną w studio z teledyskiem:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znałam, ale dziewczyna piękna i utalentowana, to z pewnością.

    Powodzenia w przyszłym tygodniu, moja droga! Jak przygotowania w ogóle?

    OdpowiedzUsuń
  3. dzięki, już dawno miałam jej posłuchać; )

    OdpowiedzUsuń
  4. właściwie w tym określeniu polski rynek muzyczny chciałam zawrzeć to, żeby mogło usłyszeć mnie więcej osób, a nie tylko moje miasto:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna i piosenka i głos Marie. Mam nadzieją, że wyjdzie kiedyś ona na szerszą publikę :D

    OdpowiedzUsuń
  6. jak już ogarniemy z zespołem nasze kawałki to na pewno wrzucimy je do youtube:)

    OdpowiedzUsuń
  7. podoba mi się ten szablon,moim zdaniem jest lepszy od poprzedniego ;))

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wiedziałam :D To w takim razie lecę na youtube słuchać jej innych piosenek ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. chwaliłam się!:D pisałam na blogu już kilka razy o zespole:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Głos ma ładny, trzeba przyznać.

    OdpowiedzUsuń
  11. nad nazwą ciągle się jeszcze zastanawiamy, mamy kilka pomysłów, ale to ważna kwestia dlatego trzeba dobrze wybrać:D tworzymy razem od kilku tygodni, muzyka, sama nie wiem.. w zespole ja piszę teksty i muzykę, każda piosenka ma trochę inny charakter, chcemy być różnorodni, myślę, że z czasem się ukierunkujemy:)

    OdpowiedzUsuń
  12. co jak poszło ? :D bo nie kojarzę i nie wiem o co chodzi..

    OdpowiedzUsuń